سئو سایت خوب چیست؟
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

سئو سایت خوب چیست؟

سئو ,سئو و بهینه سازی ,سایت سئو ,سئو رایگان , آموزش رایگان سئو , خرید بک لینک , سئو و بهینه سازی سایت,آموزش سئو

سئو سایت چیست؟ بهینه سازی سایت به چه معناست؟ متخصص سئو کیست؟ مفهوم عملیاتی سئو چیست؟

 

سئو چیست؟

 

 seo

« سئو » تلفظ واژه « SEO » که مخفف عبارت انگلیسی « Search Engine Optimization » است و به معنی "بهینه سازی موتورهای جستجو" و مفهوم "عملیات و فرایندهای بهینه سازی صفحات وب به منظور سئو تولز ایندکس مناسب آنها توسط موتورهای جستجوی وب" (همچون گوگل، بینگ، یاهو، آسک) می باشد.

 

هدف سئو سایت چیست و چرا سئو مهم است ؟

 

در بازار رقابتی امروز سئو مهم‌تر از همیشه خودنمایی می کند. میلیون‌ها کاربر از موتورهای جستجو برای حل مشکلات و پیدا کردن پاسخ سوالات خود استفاده می کنند. بنابراین به وضوح روشن است اگر صاحب یک وبلاگ  سئو تولز ، سایت یا فروشگاه اینترنتی باشید سئو می‌تواند باعث رشد و رسیدن به اهداف کسب و کارتان شود.

 

بهینه سازی سایت مهم است چون :

 

اکثر کاربران یکی از پنج پیشنهاد بالاتر را در صفحه نتایج جستجو انتخاب می‌کنند و هرچه در این رتبه‌بندی بالاتر باشید در نتیجه بازدیدکننده و مشتری بیشتری را خواهید داشت.

سئو فقط در مورد موتورهای جستجو نیست و پیاده سازی یک استراتژی خوب در این رابطه باعث بهبود سئو سایت تجربه کاربری و کاربردپذیری وب سایت می شود.

سئو همچنین باعث ترویج سایت در شبکه‌های اجتماعی می شود. در واقع افرادی که سایت شما را از طریق موتورهای جستجو کشف می کنند به احتمال زیاد آن را در فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و دیگر شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

پنج نتیجه اول گوگل ۶۷ درصد کلیک‌ها بهینه سازی وب سایت,خدمات سئو,سئو سایت را به خود اختصاص داده‌اند

 

هنگامی که شما یک کلمه یا سوالی را در گوگل (یا هر موتور جستجوی دیگر) جستجو می‌کنید سئو تولز پاسخ آن از طریق صفحه نتایج (SERP) نمایش داده می‌شود. در هر لحظه برای مرتب کردن این نتایج مجموعه الگوریتم های پیچیده‌ای اجرا می‌شوند که شامل عوامل رتبه بندی (SEO Ranking Factors) است و موتورهای جستجو با توجه به آن تصمیم می‌گیرند سایت شما در چه رتبه‌ای قرار گیرد.بنابراین سایت بهینه سازی شده با رعایت فاکتورهای سئو شانس بیشتری برای قرارگیری سئو تولز در رتبه‌های بالا را نسبت به سایت‌های غیر بهینه سازی شده دارا است.

 

سئو تولز با سابقه پنج ساله در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت خدمات خود را آغاز کرد و با گذر زمان با به کار گیری متخصصان  برنامه نویس و طراح با تجربه جایگاه خود را ارتقا داد.

سئو سایت یکی از مشکل ترین پر استرس ترین خدمات موجود در وب میباشد و همیشه طبق الگوریتم های جدید که در مبارزه با اسپم و تقلب وب مستران به روز میشود باید حرکت کرد و چون سئو و مراحل انجام آن در هیچ جای دنیا قوانین کاملا مشخصی ندارد کار را بسیار دشوار میکند.

ولی با کسب تجربه و مراحل کار به صورت کلاه سفید بودن میتوان بهترین نتیجه سئو تولز را در زمان خود که بستگی به سطح رقابتی بودن کلمات کلیدی آن دارد را به سرانجام رساند.

فعالیتهای سئو به دو بخش تقسیم می شود:

 

سئو کلاه سفید: به فعالیت هایی بهینه سازی وب سایت گقته می شود که که بر اساس سئو تولز توصیه و معیارهای های گوگل صور ت می پذیرد و باعث بهبود رتبه سایت شما در گوگل می شود.

سئو

سئو کلاه سیاه یا منفی : هرگاه شخصی بازدید سایت شما را با استفاده از  سئو تولز پایین آوردن جایگاه سایت در نتایج جستجوی گوگل کاهش دهد در حال انجام سئوی منفی است در واقع سئوی منفی به  فعالیت هایی گفته می شود که به صورت غیر مجاز و برخلاف توصیه های گوگل ، برای بهبود رنک سایت انجام  می پذیرد.

منبع:

سئو سایت خوب چیست؟

 





:: برچسب‌ها: سئو ,سئو و بهینه سازی ,سایت سئو ,سئو رایگان , آموزش رایگان سئو , خرید بک لینک , سئو و بهینه سازی سایت,آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: